Ostutingimused
Veebipoe Telkima.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Chatee OÜ (registrikood 16624139 ), asukohaga Aleksandri 25, 51004, Tartu linn.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Maksed
Makseid vahendab ESTO AS.
Võimalik tasuda pangalinkidega (LHV, Swedbank, SEB, Coop pank, Citadele) .
Chatee OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Chatee OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejatele ESTO AS.
Veebipood võtab vastu makseid Eurodes.
Veebipood toetab makseid läbi Eesti ja Soome pankade.
Tarne
Tooteid müüakse ja tarnitakse ainult nendesse riikidesse mida saab valida kassa lehel.
Toode saadetakse peale makse laekumist kliendi poolt valitud pakiautomaati, kui toodet ei ole võimalik pakiautomaati panna, saadame selle postkontorisse või kulleriga.
Tooted tulevad otse tootja laost väljastpoolt Eestit.
Kui toote kirjelduses ei ole tarneaega, kehtib standard tarneaeg!
Standard tarneaeg on 15-23 tööpäeva!
Eriolukorrast tingitult võib kauba tarne võtta kuni 60 päeva mõne toote puhul.
Tarneteenust osutav firma varieerub vastavalt tootest.
Tellimine
Lisage soovitud tooted ostukorvi. Veenduge, et toodete variatsioonid vastavad Teie valitule. Korvis saate kauba koguseid muuta, samuti vajadusel kaupa eemaldada (vajutades nuppu „eemalda see toode“). Kui olete ostukorvis koguse muudatusi teinud, siis vajutage nuppu „Uuenda ostukorvi“. Kui soovite poes ostmist jätkata, siis vajutage nuppu „Jätka ostmist“.
Tellimuse vormistamiseks vajutage ostukorvis lingile „Maksmaˮ.
Tellimuse lehel sisestage oma kontaktandmed ning nõustuge müügitingimustega.
Valige Omniva pakiautomaat ja makseviis.
Kontrollige üle oma andmed ja tellimuse sisu ning vajutage nuppu “Esita tellimus”.
“Esita tellimus” viib teid meie koostööpartneri makselingile, kus suunatakse teid edasi Internetipanga lehele. Internetipanga lehel saab tellimuse eest tasuda.
Kui olete tellimuse eest maksnud, saadame teie e-mailile kinnituse koos tellimuse sisuga.
Veebipoe lehel tehtud tellimusi käsitleme tööpäevadel E-R 9.00-17.00. Kui Te esitate tellimuse reedel pärast kella 16.00, vormistame selle järgneval esmaspäeval.
Tagastamine
Vastavalt Võlaõigusseadusele võib tarbija sidevahendi abil sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Chatee OÜ e-poest tellitud kauba puhul algab tähtaeg päevast, mil kaup on tarbijale üle antud. Tarbijaks loetakse füüsilist isikut, kes on ostnud Chatee OÜ e-poest kaupa või teenust, mis ei seondu tema majandus- või kutsetegevusega.
Ostes Chatee OÜ e-poest, nõustub tarbija tagastusõiguse kasutamiseks järgmiste tingimustega:
Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
Tagastada ei saa suletud pakendiga tooteid, mis ei ole kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud.
1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Chatee OÜ e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Tarbija peab toote originaalpakendi avama ettevaatlikult ja seda kahjustamata. Kui pakend ei ole avatav, siis ei pea tagastatav toode olema originaalpakendis.
2. Tagastamisõiguse kasutamiseks peab tarbija esitama taganemise avalduse Chatee OÜ e-poe aadressil info@telkima.ee mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist. Taganemisavalduse vormi leiab siit: taganemisavaldus(DOCX), taganemisavaldus(PDF)
3. Tarbija kohustub kandma kauba tagastuskulud.
4. Lepingust taganemisel tuleb tarbijal ostetud asi viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast lepingust taganemisest teatamist, tagastada. Või esitama selle kohta tõendi, et kaup tagasi saatmisel.
5. Chatee OÜ kohustub viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale lepingust taganemise teate saamist, tagastama tarbijale tagastatud kauba eest tasutud summa, eeldusel, et tarbija on sama tähtaja jooksul ehk 14 päeva jooksul kauba tagastanud.
6. Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
7. Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind Veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Kuidas tagastada?
Tagastada tuleb toode Omniva või Itella Smartposti pakiautomaati.
Kui toode pakiautomaati ei mahu, tuleb toode tagastada Omniva postkontorisse.
Kui tekib tagastamise soov, palun saadke meile e-post, aadressil info@telkima.ee
14-päevane tagastusõigus on sätestatud õigusaktidega ning ei ole Chatee OÜ e-poe eripära.
Tagastatav summa sisaldab toote hinda + algne tarnekulu.
Pretensioonide esitamise kord
Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@telkima.ee.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@telkima.ee.
Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.